Τρόποι Αποστολής

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

H “ΑΦΟΙ ΜΠΑΡΚΑ Α.Ε.Β.Ε.” παρέχει στον πελάτη α) τη δυνατότητα να παραλάβει ο ίδιος τα προϊόντα που παρήγγειλε από τις διευθύνσεις των καταστημάτων της Εταιρείας, καθώς και β) τη δυνατότητα αποστολής της καταχωρημένης παραγγελίας σε αυτόν με χρήση συνεργαζόμενης εταιρίας ταχυμεταφοράς στον χώρο της επιλογής του.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Με την επιλογή παραλαβής των προϊόντων από τα κατάστημα της Εταιρείας μας, ήτοι α) στην Αθήνα Αττικής, οδός Μενεκράτους, αριθμ. 36, T.K. 116 36, τηλ. 210 9249849, no. fax 210 9230933, β) στον Πειραιά Αττικής, οδός Ηρώων Πολυτεχνείου, αριθμ. 17, Τ.Κ. 18532, τηλ.: 210 4173052, fax no.: 210 4172371, γ) στον Κορυδαλλό Αττικής, οδός Αθηνάς, αριθμ. 20, Τ.Κ. 18120, τηλ.:210 4977323, fax no.: 210 4977323, δ) στο Περιστέρι Αττικής, οδός Πελασγίας, αριθμ. 19, Τ.Κ. 12136, τηλ.:210 5757109, fax no.: 210 5757109, ε) στο Παγκράτι Αττικής, οδός Υμηττού, αριθμ. 89, Τ.Κ. 11633, τηλ.:210 7569250, fax no.: 210 7569250 και στ) στην Καβάλα, οδός Ύδρας, αριθμ. 7, Τ.Κ. 65302, τηλ.:2510 211115, fax no.: 2510 211115, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής, ανεξαρτήτως ποσού παραγγελίας.

Σε περίπτωση επιλογής παραλαβής της παραγγελίας από κατάστημα της Εταιρείας, ο πελάτης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη αυτής τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) καθώς θα πρέπει να προσέλθει για την  παραλαβή αυτής εντός 10 ημερών, τις ημέρες και ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας, όπως αυτές αναγράφονται αναλυτικά εδώ, διαφορετικά η παραγγελία αυτομάτως θα ακυρώνεται.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΑΠΟΘΗΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ)

Δυνατότητα αποστολής δέματος και παραλαβής από κατάστημα/αποθήκη συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας. Σε περίπτωση όπου το μέλος/πελάτης δεν μπορεί να μεταβεί σε κάποιο από τα σημεία παρουσίας μας προκειμένου να παραλάβει το δέμα του, παρέχεται η δυνατότητα να επιλέξει την παραλαβή του αντικειμένου, με μια μικρή χρηματική επιβάρυνση, από τα σημεία παραλαβής/αποθήκες των μεταφορικών εταιρειών με τις οποίες συνεργαζόμαστε σε όλη την Ελλάδα. Το τελικό κόστος της παραγγελίας υπολογίζεται με βάση τον αριθμό και το βάρος των δεμάτων αποστολής.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ COURIER Ή ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Ως κύριο κατάστημα αποστολής προϊόντων ορίζεται το κατάστημα Περιστερίου Αττικής. Κάθε καταχωρημένη παραγγελία θα διατίθεται προς αποστολή στον χώρο επιλογής του πελάτη μετά από το σχετικό έλεγχο ποιότητας και διαθεσιμότητας των προϊόντων.

ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Ο χρόνος και το κόστος αποστολής εκάστοτε παραγγελίας, προκύπτει βάσει του συνολικού βάρους του δέματος καθώς και του προορισμού αποστολής.

 Eντός Αττικής

Κάθε παραγγελία με συνολικό κόστος κάτω των 60 € θα παραδίδεται εντός 48 ωρών από την ημέρα επιβεβαίωσης της παραγγελίας και με κόστος αποστολής το ποσό των πέντε ευρώ (5 €) για δέματα βάρους έως 7 κιλά.

Κάθε παραγγελία με συνολικό κόστος από 60 € και άνω θα παραδίδεται εντός 48 ωρών από την ημέρα επιβεβαίωσης της παραγγελίας χωρίς επιβάρυνση κόστους αποστολής (ΔΩΡΕΑΝ) δίχως περιορισμό βάρους δέματος.

Εκτός Αττικής και προς Δυσπρόσιτες Περιοχές

Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται προς παράδοση εκτός Αττικής και προς Δυσπρόσιτες Περιοχές (όπως αναφέρονται εδώ) θα παραδίδονται στον πελάτη σε χρονικό διάστημα από τρεις έως πέντε (3-5) εργάσιμες ημέρες, από την ημέρα επιβεβαίωσης της παραγγελίας και με κόστος αποστολής το ποσό των οκτώ ευρώ (8 €), για δέματα συνολικού βάρους έως επτά κιλά. Αναλόγως των συνθηκών ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης μπορεί να διαφοροποιηθεί.

Η παράδοση των αποστολών που πραγματοποιούνται από τις συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες ή την εταιρεία ταχυμεταφορών τελούνται από τις 09:00 το πρωί έως τις 17:00 το απόγευμα, στη διεύθυνση που αναγράφει ο πελάτης στη φόρμα καταχώρησης της παραγγελίας. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, παρακαλούνται οι πελάτες να μας ενημερώνουν ενδελεχώς σχετικά με τις ειδικότερες λεπτομέρειες του τόπου παραλαβής (όνομα, διεύθυνση, στοιχεία επικοινωνίας, όνομα στο κουδούνι κ.λ.π.) όπου αυτό είναι απαραίτητο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Οι αποστολές που αφορούν παραγγελίες με προορισμό την Κύπρο, θα κατοχυρώνονται και ακολούθως, άμεσα και εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, εκπρόσωπος του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας, μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον πελάτη, προκειμένου να ενημερωθεί για το συνολικό κόστος αγοράς, το κόστος μεταφορικών εξόδων για την περιοχή την οποία επιθυμεί την αποστολή, καθώς και για το συνολικό κόστος αξίας της παραγγελίας.

**Για τις αποστολές με επιλογή courier που πραγματοποιούνται εντός Ελλάδος, συνεργαζόμαστε με την εταιρία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική.

***Σε περίπτωση όπου έχει επιλεγεί ως τρόπος καταβολής της πληρωμής της αξίας των αγορασθέντων προϊόντων η “τραπεζική κατάθεση”, η αποστολή θα πραγματοποιείται εντός  δύο (2) έως και πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ενημέρωσης μας περί της κατάθεσης του ποσού. Σε περίπτωση έλλειψης διαθεσιμότητας του προϊόντος και/ή αντικατάστασής του με άλλο, όπως και/ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, πάντοτε κατόπιν άμεσης ενημέρωσης του πελάτη, οι ημέρες αποστολής ενδέχεται να αυξηθούν, από  δύο (2) έως και δέκα (10) εργάσιμες ημέρες. Σημειώνεται ότι, εάν εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών δεν υπάρχει σχετική με την πληρωμή ενημέρωση από τον πελάτη η παραγγελία αυτόματα θα ακυρώνεται και θα αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail ακύρωσης.

Κατόπιν, ο πελάτης θα ενημερώνεται τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), για τον ακριβή χρόνο παράδοσης της παραγγελίας του.

ΣΦΑΛΜΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Δικαίωμα ενημέρωσης της εταιρείας από τον πελάτη, σε περίπτωση που εκ λάθους παραλάβει λανθασμένο ή διαφορετικό προϊόν. Κάθε μέλος/πελάτης του www.barkas.gr που θα διαπιστώσει ότι δεν έχει παραλάβει το αντικείμενο που παρήγγειλε, αλλά κάποιο άλλο εκ λάθους, έχει το δικαίωμα-υποχρέωση να ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας εντός  τριών (3) εργάσιμων ημερών είτε μέσω τηλεφώνου στο τηλ. 210 5757109, είτε μέσω email στο orders@barkas.gr. Ακολούθως, η εταιρεία διατηρεί την υποχρέωση, σε περίπτωση που υπάρξει εμπρόθεσμη σχετική ενημέρωση από τον πελάτη, να ζητήσει την επιστροφή του λανθασμένα αποσταλέντος προϊόντος και να φροντίσει για την αντικατάστασή και εκ νέου αποστολή του δέματος, χωρίς επιβάρυνση του πελάτη. Ο πελάτης, επιπλέον, κατέχει το δικαίωμα ακύρωσης της πώλησης, σε περίπτωση όπου η αντικατάσταση και αποστολή του προϊόντος δεν πραγματοποιηθεί εντός τριάντα (30) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που η εταιρεία έλαβε το προϊόν.